˩ιттℓɛ Ƥʋƨнɛɛи!
ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FACEBOOK TWITTER NEWER OLDER +FOLLOW DASH

:'(
Fuh ! Letihnya eden >.<
Ko xthu betapa lotehnya aku !
Kesian kat aku !
Ko pandai suruh jak !
Eh Jantan !
Ko ingat ko bagus ke ?
Dah la asyik bising dlm kelas ..
Ko ingat sklah tu bpak hang punye ka ?
Ingat dye tuh hensem ka ?
Ingat dye tuh kaya ka ?
eleh , muke mcm *&$#*(#%#* ..
ishhh ! 
Aku memang benci hang !
tu sampai aku bash ko teruk2 !
Tiap kali aku tgk muke kau , ni reaksi aku :
ha , mcam tu la -,-
Tengok ko gelak ,
termuntah balik apa yg aku mkn tdi -,-
Ya Allah !
Tolonglah jauhkan aku dr dye !
Aku benci dye thap gaban !! >.<

Nasib baik yang lain ade ~
Fuuh ~`
They're such a good student n friend -,-
Jebal -,-
Kluarkan mamat tuh !!


Written by me at 1:42 PG | 0 Pinkzluv{s}
<$CommentPager$>
<$I18NCommentAuthorSaid$>

<$BlogCommentBody$>

<$BlogCommentDeleteIcon$>
<$CommentPager$>

<$BlogItemCreate$>